به گزارش روابط عمومی شهرداری ،همزمان با سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت امام حسین ع وروز پاسدار ریاست و اعضای شورای شهر و شهردار و کارکنان شهرداری ضمن حضور در ناحیه مقاومت بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت و همکاران ایشان دیدار نمودند .

در این دیدار آقایان کاظمی رئیس شورای شهر و نوروزی شهردار قاین ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت شعبان و روز ولادت با سعادت امام حسین ع و روز پاسدار از زحمات و تلاش های مجموعه ناحیه مقاومت بسیج در همه عرصه های فرهنگی ،اقتصادی و نظامی تشکر و بسیج را منشاء خیر و برکت دانستند .

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قاینات هم ضمن تبریک ایام شعبانیه ، بسیج را یادگار امام راحل دانست و نامگذاری  روز پاسدار را در  سالروز ولادت سید و سالار شهیدان امتداد خط سرخ حسینی دانست و مجموعه بسیج را ادامه دهنده حرکت عظیم محرم سال 61 هچری و رشادت ها و جانفشانی اباعبدالحسین ع و یاران وفایش است و در این زمینه رسالتی فراتر از مرزهای جغرافیایی بر عهده بسیج و سپاه است .

از طرف شهرداری وشورای اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  یک عدد تابلوی نفیس وان یکاد به ایشان تقدیم گردید .