همایش تجلیل از موتور سواران قانونمند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، همایش تجلیل از موتور سواران قانونمند به همت شهرداری قاین و پلیس راهور و پلیس راه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد . این همایش با حضور فرماندار ، شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهر ، فرماندهی منطقه انتظامی و جمعی از همشهریان موتور سوار برگزار و به 40 نفر از شهروندان و موتور سواران قانونمند کلاه ایمنی اهدا شد .

در این همایش مهندس ایوب نژاد شهردار قاین ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تعامل سازنده بین مجموعه پلیس راهور و شهرداری قدردانی نمود و اقداماتی را درحوزه ترافیکی در اول مهر ماه 98 که شهر توسط شهرداری انجام شده به شرح زیر اعلام نمود .

1- سرویس دهی رایگان به دانش آموزان و دانشجویان به مدت 3روز به مناسبت اول مهر

2-خط کشی خطوط عابرپیاده سطح شهروجلوی مدارس45مورد

3-سرویس دهی روزانه به دانشجویان دانشگاه بزرگمهرتوسط یکدستگاه اتوبوس اسکانیا

4-ثبت نام خودروهای سرویس مدارس درسامانه سپند و صدور مجوز وبرچسب وتحویل به آنها به تعداد50مورد

5-پیگیری برگزاری جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس درسالن امتحانات پلیس راهوروهمچنین بازدید از خودروهای سرویس مدارس50 دستگاه خودرو

6-شستشوونظافت کلیه اتوبوسهاومینی بوسهای سازمان به مناسبت اول مهر

7-اجرای 7 سرعتکاه  با سنگ کوبیک در خیابان های بلوار بسیج تقاطع خیابان معلم ، بلوار سیمان شهر تقاطع با بلوار آزادگان دو عدد لاین رفت و برگشت  ، بلوار ابوذر لاین برگشت به داخل شهر 4 عدد

در این همایش آقای قرائی رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک هفته ناجا از فرمانده منطقه انتظامی شهرستان و همکاران ایشان در پلیس راه و پلیس ارهور به جهت برقرار نظم و امنیت در سطح شهرستان قدردانی نمود و از مهندس ایوب نزاد شهردار قاین به جهت اجرایی مصوبات شورای ترافیک نیز قدردانی نمود .

مهندس کریمی فرماندار قائنات در همايش تجليل از موتور سيکلت سواران قانون مند؛ تأكيد نمود: رفتار پليس،دوربين هاي ترافيكي و قوانين راهنمايي و رانندگي در نظم ترافيك مؤثرند. اما واقعيت انكار ناپذير اين است كه مهمترين عامل مؤثر در نظم ترافيكي، رفتار راننده است.
فرماندار و رئیس شورای ترافيک شهرستان قائنات در ادامه، تصريح نمود: پيش بيني پذيري بودن رفتار ديگران به ما احساس امنيت مي دهد و از طرفي رانندگي يکي از رفتار هاي متداول در زندگي هاي امروزي است كه مستقيما با جسم،روان و جان ما سر و كار دارد. لذا بي نظمي هاي ترافيكي روان انسان را پريشان و به قيمت جسم،جان و اموال خود و ديگران، تمام خواهد شد.

جناب سرهنگ زالبیکی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان قاینات نیز در این همایش ضمن تشریح برنامه ها هفته نیروی انتظامی ،از موتور سواران خواست ضمن رعایت موارد ایمنی و با استفاده کلاه ایمنی  در سطح شهر تردد نمایند وی همچنین از مهندس ایوب نژاد شهردار قاین که در راستای اجرای برنامه های ترافیکی با پلیس راهور همکاری نموده قدردانی نمود .

در این همایش از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین با اهدای لوح تقدیر  از زحمات سرهنگ زالبیکی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان ، سرگرد محمد زاده فرمانده پلیس راهور ، سرگرد رضایی فرمانده پلیس راه قاین - گناباد ، سرگرد علیزاده فرمانده پاسگاه درون شهری راهنمائی و رانندگی قدردانی شد .

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026