کلنگ احداث  بوستان آلاله در شهرک اصناف به زمین زده شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، طی مراسمی با حضور مسئولین ،کلنگ احداث بوستان آلاله قاین در شهرک ولیعصر ،شهرک اصناف  به زمین زده شد  این بوستان در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

مهندس ایوب نژاد شهردار قاین در مراسم کلنگ زنی این پارک با بیان این که توسعه عدالت محور بر اساس نیاز های هر منطقه در برنامه های شهرداری است گفت تمام تلاش خود را می کنیم تا این پارک را که از خواسته های چندین ساله مردم منطقه است در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.

 آقای قرائی رییس شورای شهر قاین  درخواست  از مردم خواست تا نسبت به حق و حقوق شهرداری اقدام کنند وعوارض شهرداری را پرداخت کنند تا شهرداری که دستش در جیب مردم است و پرداخت عوارض مساوی با خدمات بیشتر، بتواند دامنه خدمات رسانی به مردم را گسترش دهد. وی ادامه داد: در پی درخواست های مردم طی یک هفته گذشته در برنامه گفتگوی شوراو شهرداری با مردم محله، این خواسته در شورا به تصویب و امروز کلنگ زنی انجام شد.وی از دیگر درخواست های مردم را احداث مسجد در منطقه دانست و گفت: پیگیری را انجام‌می دهیم اما ساخت مساجد معمولا از طریق خیری است و مردم هم باید همکاری داشته باشند

 در ادامه حجت الاسلام رحمانی امام‌جمعه قاین نیز بر توازن خدمات رسانی در مناطق مختلف شهری تاکید کرد و از شهرداری و شورای شهر خواست تا نسبت به غرس درختانی که ثمر ندارند اقدام نکنند و بیشتر از درختان مثمر در فضای سبز شهری استفاده شود .

در ادامه مراسم با حضور امام جمعه ،رئیس و اعضای شورای شهر ،شهردار ، مسئولین شهرستان و اهالی شهرک اصناف کلنگ احداث پارک آلاله در زمینی به مساحت 2000 متر مربع به زمین زده شد و عملیات عمرانی ساخت آن نیز آغاز میگردد .