گزارش فعالیت های واحد شهرسازی شهرداری در سال 1395
الف)
1- تعداد ثبت درخواست، گزارش بازدید املاک، تایید کروکی 4600 مورد
- برگزاری جلسات بدوی کمیسیون ماده صد: تعداد جلسات: 20 عدد با تعداد آراء صادره 383مورد
- برگزاری جلسات تجدید نظر کمیسیون ماده صد: تعداد جلسات: 5 جلسه با تعداد آراء صادره 65مورد
2- برگزاری جلسات هم اندیشی جهت بررسی مشکلات واحد شهرسازی و بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات
3- تعداد پرونده های تشکیل شده جهت ارجاع به کمیسیون ماده پنج 25 مورد
4 - تهیه نقشه های صادره 380 مورد و تعداد پروانه های صادره در داخل محدوده شهر: 319 مورد
10- تعداد پروانه های صادره در حریم شهر 8 مورد و صدور 181 مورد پایان کار
12-تعداد مجوزهای تفکیک صادره براساس ماده 101 قانون شهرداری ها 46 مورد
13-برداشت عرصه و اعیان ادارت و برآورد مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی
14-انجام عملیات مربوط به پروژه اسکن و ورود اطلاعات پرونده های شهرسازی به شرح ذیل:
-پشت برگ شماری، تجمیع پرونده های ساختمانی با نوسازی و تخصیص کدبراساس نقشه بارگذاری شده در سیستم سرا جهت 14000 پرونده و تحویل به پیمانکار و اسکن و ورود اطلاعات 12500 پرونده توسط پیمانکار
15-–فعال سازی شناسه قبض و شناسه پرداخت و امکان پرداخت قبوض نوسازی از طریق کلیه درگاه های پرداخت بانک های ملی، سپه، انصار و ملت
16– محاسبه، صدور و توزیع قبوض عوارض نوسازی شناسه دار به تعداد 6000 مورد
17– انتقال بدهی و اطلاعات املاک ازسیستم نوسازی قدیم به سیستم یکپارچه شهرسازی به تعداد 6000 مورد
18– به روزرسانی مساحت عرصه و اعیان ادارات و صدور قبوض نوسازی و ابلاغ
19- عملکرد واحد نظارت، کنترل و جلوگیری از تخلفات ساختمانی:
1- تعداد صورت جلسات تنظیم شده به تفکیک اخطار، پلمپ، فک پلمپ، تخریب
*اخطار= 253 مورد
*پلمپ = 40 مورد
*فک پلمپ = 15 مورد
*تخریب = 8 مورد
2- جلوگیری از ساخت و ساز و اخطار به مالکین و مراجعه مالک به شهرداری جهت اخذ مجوز قانونی
3- توقف عملیات ساخت وساز در مرحله شروع کار در محدوده و حریم شهر
4- بررسی گزارش ناظرین ساختمانی که مالکین اقدام به ساخت و ساز خلاف مفاد پروانه ساختمانی از قبیل ( اضافه بنا، حذف پارکینگ و ....) نموده اند و تنظیم صورت جلسه و مراجعه مالکین به شهرداری جهت اخذ گواهی عدم خلافی
5- تعداد مراجعه مالکین جهت اخذ گواهی عدم خلاف 103 مورد
6 - اخذ تاییدیه آتش نشانی در زمان صدور پایان کار