17 مه میلادی و یا 27 اردیبهشت شمسی ، روز جهانی و ملی “ارتباطات و روابط‌عمومی” مبارک باد .

17 مه میلادی و یا 27 اردیبهشت شمسی که در تقویم منقش به روز جهانی و ملی “ارتباطات و روابط‌عمومی” است و خود نشان از اهمیت و نقش بسزایی این ساحت ارزشمند می باشد، را به همه شما اساتید، فرهیختگان، فعالان و کارگزاران عاشق و هنرمند امر "ارتباطات و روابط عمومی" تبریک و شادباش عرض می نمایم.

سالروز هر رویدادی؛ هم روزی برای تکریم، یاد و یادآوری نام‌آوران و تلاش های متولیان امر در گذشته و هم تعظیم و سپاس از عزیزانی است که امروز در تلاشند تا این رویداد به نیکی ماندگار باشد و البته مهمتر از همه، این روزها؛ فرصتی است تا مروری بر تبیین و تشریح جایگاه و نقش استراتژیک این مهم داشته باشیم.

در عصر حاضر که متأثر از تغییر و تحولات عمده ای من جمله تاثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باورها و زندگی اجتماعی همدیگر است. انسان ها برای ادامه حیات خود نیازهای تازه ای پیدا کرده اند و چاره ای جز سازگاری با شرایط موجود را ندارند. امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات پیرامونی خود بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه نیز می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از محیط پیرامونی خود است.

 

 در این میان فعالان عرصه “روابط عمومی” مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش انکار ناپذیر در انتقال صحیح، دقیق و صادقانه اندیشه ها، رویکردها و تحولات سازمان، نهاد و یا بنگاه مطبوع خود به افکار عمومی و ذینفعان را دارند و بی تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار بویژه نهادها و بنگاه های مالی و اقتصادی می تواند تأثیرات مثبت و اثربخشی در روند روبه رشد آنها داشته باشد.

ما نیز براین باوریم که “روابط عمومی” به عنوان مشاوری امین، مغزی متفکری و البته تحلیل گر در کنار مدیریت به مثابه پل ارتباطی مستحکم میان هر ساختار سازمانی با افکار عمومی و همه ذینفعان‌ش است. کما اینکه رجاء واثق است که خدمات و پیشرفت ها و نیز هر توسعه ای که تا به امروز به لطف پروردگار متعال و همت و تلاش دست اندرکاران امر به دست آمده بدون وجود “روابط عمومی پویا، خلاق، هوشمند” نه تنها در سطح جامعه انعکاس نمی یافت و موجب شور، شوق و امیدواری بیشتر مردم عزیز و سرافراز کشورمان نمی شد که حتی شاید در برگ برگ تاریخ این سالهای کشور عزیز ایران اسلامی‌مان در مسیر پیشرفت به عنوان سندی پرافتخار ثبت و ضبط هم نمی شد و به حول و قوه الهی این روند رو به تعالی در سال جاری که مزین به نام "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" است و سال‌های پیش رو، برای ساختن "ایران قوی" تداوم خواهد داشت. ان شاء الله

حوزه روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر قاین

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026