همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن ، تقدیر از همسران کارکنان شهرداری

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام مادر و زن و به منظور قدردانی از زحمات همسران کارکنان و کارگران شهرداری مراسم  جشنی با حضور فرماندار ،اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و با هنرمندنمائی هنرمندان مطرح شهرستان برگزار شد .

در این مراسم دکتر غلام پور شهردار قاین ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت امام راحل و گرامیداشت مقام زن و مادر از زحمات کلیه همسران کارکنان و کارگران شهرداری که در ایجاد بستر جهت فعالیت همسران خویش در راه خدمت رسانی به شهروندان همت میکنند قدردانی نمود . دکتر غلام پور در ادامه گفت شهرداری قاین در حال حاضر با اجرای پروژه های عمرانی متنوع در سطح شهر در حال خدمات رسانی به شهروندان است که این مهم فقط با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر قاین که همیشه همراه و همگام با شهرداری در حال خدمات رسانی به شهروندان است محقق شده است و جا دارد در این مجال از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر قدردانی نمایم . وی در ادامه از زحمات و تلاش کلیه کارکنان شهرداری اعم از ستادی و عملیاتی که در راستای خدمات رسانی به شهروندان در قسمت های مختلف خدمات رسانی می نمایند تشکر نمود .

در این مراسم هنرمندان همکار شاغل در شهرداری از جمله خواننده مطرح استانی و کشوری آقای محمد فلکی دو قطعه موسیقی مقامی را اجرا و هنرمند همکار آقای جاجی نژاد با اجرای سرود ایران ، در این جشن باشکوه خوش درخشیدند .

 همچنین در این مراسم  از دختران همکاران  که  نام مقدس فاطمه و زهرا را داشتند  از سوی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین جوایزی  اهدا شد و همچنین به همسران کارکنان به مناسبت روز مقام مادر  کادو اهدا شد

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026