دیدار عیدانه  فرماندهی انتظامی شهرستان قاینات با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری  در آغازین روزها سال نو و بهار طبیعت ، جناب سرهنگ زال بیکی فرماندهی انتظامی شهرستان و معاونین و همکاران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قاین دیدار نمودند .

سرهنگ زال بیکی فرماندهی انتظامی شهرستان ، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان ، از عملیات های عمرانی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری قدردانی نمود . رضایت شهروندان از فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر  نیز مهر تائیدی بر اقدامات است . وی همچنین از تعامل شهرداری و شورای شهر  با پلیس راهور و نیروی انتظامی قدردانی نمود .

آقای فلاحتی ریاست شورای اسلامی شهر نیز با تبریک ایام سال نو ، تعامل نیروی انتظامی  با شهرداری و شورای اسلامی  شهر را به فال نیک گرفت . وی از نیروی انتظامی بایت ایجاد وحدت و امنیت و آسایش شهروندان قدردانی نمود . وی از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری در راستای اجرای مصوبات کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی شورای شهر که موجبات توسعه فضاهای را به همراه داشته نیز قدردانی  نمود .

دکتر غلام پور  شهردار قاین ، عرض خیر مقدم به فرماندهی انتظامی و همراهان و  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات ماه رمضان ،  از همراهی مسئولین شهرستانی و اعضای شورای تامین شهرستان نیز قدردانی نمود . وی از تعامل و همکاری بین مجموعه شهرداری و انتظامی در راه پیشبرد اهداف ترافیکی و انتظامی در سطح شهر که با اتحاد و همدلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین رقم خورده قدردانی نمود . وی از افزایش بودجه شهرداری قاین به نسبت سال قبل  به میزان 110 درصد و انجام فعالیت های عمرانی ، اجرای پروژه های بر زمین مانده شهرداری ، بهبود عبور و مرور ترافیک شهر و تعامل شهرداری با پلیس راهور نیز در امسال ذکر نمود .

در ادامه مراسم لوح تقدیری از طرف فرماندهی انتظامی استان به آقایان غلام پور شهردار قاین و فلاحتی رئیس شورای اسلامی شهر قاین بابت همراهی و همکاری با مجموعه انتظامی اهدا شد .