دیدار عیدانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه سابق شهر قاین

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه سابق شهر قاین آیت ا... اصفهانی دیدار نمودند . در این دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تلاقی بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه نزول آیات آسمانی  به محضر آیت ا... اصفهانی ، از حمایت معنوی ایشان از مجموعه شورای اسلامی شهر قاین قدردانی نمودند .

دکتر غلام پور شهردار قاین ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و با آرزوی  قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا ، از حمایت ها معنوی آیت ا... اصفهانی قدردانی نمود . وی در ادامه گفت :در همه امورات شهر قاین با هم فکری و هماهنگی  بین شهرداری و شورای اسلامی اسلامی شهر ، برای خدمت به مردم آماده خدمت رسانی هستیم و دغدغه ما خدمت به مردم است .شهردار در ادامه مشروحی از عملیات عمرانی شهرداری  ارائه نمود . شروع عملیات بهسازی کوچه ها ؛جدول گذاری خیابان ها ، زیر سازی و  آسفالت معابر شهری ، احداث میادین و بهسازی  بلوار امام رضا (ع) - بهسازی میدان و ساخت المان در میدان طلای  سرخ – احداث میدان  یاقوت سرخ – احداث  بوستان ولایت ، بهسازی بوستان جنت در محل پارک بانوان و دهها پروژه عمرانی  انجام  شده و تعدادی در حال انجام است . وی گفت : در برنامه امسال به منطقه گردشگری ابوذر توجه ویژه شده و بر اساس تاکید  شورا اسلامی شهر  توازن منطقه ای و توزیع امکانات در سطح شهر و  علی الخصوص در محلات کم برخوردار  همانند ابومنصور – دستجرد و .... در دستور کار شهرداری هست .

آیت ا... اصفهانی امام جمعه سابق شهر قاین ضمن  تبریک سال نو ، از زحمات شورای اسلامی شهر و شهردار  تشکر می کنیم . وی گفت : شما نسل جوان هستید وارد کار شده اید و مردم امیدوارند با این اشخاص جوان شهر قاین ساماندهی شود وی همچنین به اعضای شورای سهر و شهردار توصیه نمود  برای انجام اقدامات بزرگ   با صاحب نظران و صاحبان فن و پیران مشورت نمائید .

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026