دیدار عیدانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قاین با حجت الاسلام رحمانی امام جمعه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قاین با حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهر قاین دیدار نمودند . در این دیدار  آقای فلاحتی رئیس شورای اسلامی شهر قاین ضمن تبریک سال نو  از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر  جهت اجرای برنامه های فرهنگی و کمیسیون عمران جهت اجرای برنامه های عمرانی قدردانی نمود  وی در ادامه گفت با همکاری همدیگر  مسائل عمرانی شهر به سرانجام می رسد و از زحمات و پیگیری امام جمعه محترم  در موضوعات شهری قدردانی می کینم .

دکتر غلام پور شهردار قاین ،ضمن تبریک سال نو  و آرزوی قبول طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا ،  از حجه السلام رحمانی امام جمعه شهر قاین بابت  حمایت از مجموعه شهرداری قدردانی نمود . وی افزود : حمایت امام جمعه و مسئولین شهرستان قوت قلبی برای شهردار و شورای اسلامی شهر هست و همه اقدامات شهردار با همیاری و همراهی و همدلی بین شورای شهر و شهرداری به سرانجام می رسد . با تداوم همراهی و همکاری بودجه شهرداری 110 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته و منابع درآمدی بیشتری را جذب نموده و بسیاری از گره های سطح شهر باز شده از بودجه 107 میلیارد تومانی سال گذشته  70 میلیارد تومان بودجه عمرانی و در بودجه  امسال 90 میلیارد تومان بودجه عمرانی پیش بینی شده است . دو پروژه محوری توسعه منطقه گردشگری  - پیادروسازی خیابان امام (ره) از میدان امام تا میدان شیرازی  در دستور کار است . عملیات احداث  پارک جنت و توسعه پارک بانوان ،بهسازی بوستان های  زعفران و رهگذر و ایجاد دسترسی ورودی و خروجی پارکها ،بازگشایی بلوار پاسداران با قدمت 30 ساله ، بازگشایی بلوار بامشاد به سمت بلوار نوربخش ،بهسازی معابر بافت فرسوده در محلات قدیم شهر قاین،بهسازی پارک محله شیرداد و محلات کم برخوردار ، جابجائی تیر های واقع در معابر شهری  و دهها اقدام عمرانی و فرهنگی در سال جدید پیش بینی شده و بعد از تعطیلات نوروزی عملیات عمرانی آغاز خواهد شد .

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهر قاین ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات  در ماه رمضان ، از بازگشایی کوچه امام خمینی 2 و بهسازی کوچه ، احداث میادین در بلوار امام رضا (ع) و سایر پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر  قدردانی نمود.