جشن بهار مهربانی ، جشن تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان شهرداری قاین

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم ص و امام صادق ع به منظور قدردانی از زحمات یک سال تلاش دانش آموزان ممتاز کارکنان شهرداری قاین جشن بهار مهربانی با حضور کلیه کارکنان و کارگران شهرداری و با حضور خانواده همکاران در سالن دانشگاه آزاد برگزار شد .

در این مراسم از 110 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز که حایز رتبه های عالی در مقاطع  مختلف تحصیلی شده بودند لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد .

در این مراسم باشکوه فرماندار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قاین ، معاون آموزش و پرورش و شهردار حضور داشتند .

مهندس ایوب نژاد شهردار قاین در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر مهربانی ها و رسول خوبیها حضرت محمد مصطفی ص و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق ع ، از تمام دانش اموزان و دانشجویان خانواده بزرگ شهرداری قدردانی نمود . وی در ادامه به فعالیت های شهرداری در حوزه اداری و خدمات رسانی به ایشان اشاره نمود .

وی در ادامه گفت : مجموعه بزرگ شهرداری قاین نیز افتخار همکاری با هزاران نفر از بهترین فرزندان این مرز و بوم را در کارنامه زرین خود دارد و همیشه به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان در راه خدمت رسانی به شهروندان فهیم قاین است.

اجرای دهها پروژه عمرانی ، خدماتی و رفاهی برای شهروندان  توسط شما همکاران محترم  موجبات عمران و آبادانی برای شهرمان بوده و این نوید بخش  در راستای خدمت رسانی بیشتر به پرسنل شهرداری از ابتدای قبول سرپرستی و در ادامه مسیر اقداماتی به شرح زیر انجام پذیرفت

- پرداخت حقوق و مزایای کارکنان 20 هر ماه ،- اختصاص و پرداخت سنوات تجمیعی به کلیه کارگران شاغل در شرکت های خدماتی ، فضای سبز و خدمات پیشتبانی  ،- اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری

- صدور احکام کارکنان پیمانی و قراردادی ،- تبدیل وضعیت کارگران قراردادی به کارمندان قرارداد موقت شهرداری ،- برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان ،- برگزاری دوره های توجیهی ویژه کارگران ،- اختصاص سبد غذایی به همه کارکنان ، اختصاص سبد لوازم التحریر اول مهرماه به همه کارکنان ، اختصاص کارت هدیه به مناسبت عید غدیر و عید فطر ،-برگزاری جشن دانش آموزی – جشن یار مهربان و تقدیر از 110نفر از شما دانش آموزان ممتاز کارکنان   

مهندس کریمی فرماندار قائنات در مراسم تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان شهرداري قائن،بيان داشت:در اسلام یکی از با ارزش‌ترين چيزها علم و دانش مي باشد که درباره آموختن بسيار سفارش شده است. به گونه‌اي كه در برخي از آيات قرآن، هدف از رسالت انبيا نيز، علم و آگاهي انسان‌ها بيان شده است. علم و دانش، با چاشني عمل نيز نقش عمده‌اي در موفقيت انسان در حيطه هاي مختلف زندگي انسان دارد، به گونه‌اي كه عمل آگاهانه و با معرفت، بسيار برتر و بالاتر از عملي است كه با جهل انجام شود. لذا علم و فهم، کلید موفقیت انسان‌ها و جوامع بشري است. اگر انسان‌ها بدانند و به يقين درک كنند كه چه چيزي خوب است و چه چيزي بد، به يقين موفقيت بسياري را در زمینه های مختلف کسب خواهند کرد.

کریمی فرماندار در ادامه، افزود: شهر خوب ساختني است که بايستي تك تك شهروندان بعنوان اجراي مؤثر در ساختن شهر خوب و ايده آل، مشاركت داشته باشند.

قرائی رئیس شورای اسلامی شهر قاین نیز ضمن تبریک ایام ولادت و هفته وحدت از زحمات شهردار و کارکنان و کارگران شهرداری که برای عمران و آبادانی شهر تلاش میکنند تقدیر نمود .

در ادامه مراسم شورای اسلامی شهر با اهدای لوح از زحمات مهندس ایوب نژاد شهردار قاین در دوران سرپرستی شهرداری قدردانی نمود .

 در ادامه با حضور مسئولین از  دانش آموزان ممتاز با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد .