همزمان با روز حرفه آموزی دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان و رئیس شهرستان

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، همزمان با روز حرفه آموزی شهردار ، رئیس و اعضای شورای شهر با حضور در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان  با مدیرکل فنی و حرفه ای استان و رئیس شهرستان دیدار نمودند .

 در این دیدار آقای قرائی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک ایام قربان و غدیر ، روز حره آموزی را به مدیر کل و رئیس و کارکنان فنی و حرفه ای استان و شهرستان تبریک گفت و حرفه آموزی برای جوانان جویای کار مفید و خواستار توجه به مقوله اموزش جوانان و نوجوانان شد .

 در این دیدار مهندس خوشایند مدیر کل فنی و حرفه ای استان نیز ضمن تبریک ایام از نگاه شورای اسلامی شهر قاین و شهرداری به مقوله حرفه اموزی قدردانی و آمادگی مجموعه فنی و حرف های برادران و خواهران را برای آموزش فنون و مهارت های مورد نیاز بازار کار اعلام نمود. ی همچنین از شهرداری قاین که در راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای خواهران همکاری نمود قدردانی نمد .

 مهندس ایوب نژاد شهردار قاین نیز در این دیدار ضمن تبریک روز حرفه آموزی از فنی و حرفه ای شهرستان و آموزشگاه های ازاد فنی و حرفه ای در راه اندازی دوره های حرفه آموزی خواهران و برادارن در شش رشته شغلی که با همکاری شهرداری و ستاد بازآفرینی شهری و فنی و حرفه ای در خانه محله برگزار شد قدردانی نمود .

مهندس مظلوم رئیس مرکز فنی  و حرفه ای شهرستان نیز از تعامل شهرداری وشورای شهر در راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای خواهران تشکر نمود .