رونمائی از یک دستگاه خودرو حمل زباله مکانیزه شهرداری قاین

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، همزمان با عید الله اکبر ، عید سعد غدیر خم و در ایام فرخنده دهه ولایت از یک دستگاه خودرو حمل زباله مکانیزه شهرداری با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری برگزار شد .

مهندس ایوب نژدا شهردار قاین در مراسم رونمائی از این خودرو ، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم  ، انتخاب آقای فلکی را به ریاست شورای اسلامی شهر قاین تبریک گفت و از زحمات رئیس قبلی شورا آقای قرائی تشکر و قدردانی نمود .

شهردار قاین در این مراسم گفت : شهرداری قاین به منظور تقویت ناوگان جمل و نقل و ماشن آلات شهرداری با تحویل یک دستگاه حمل زباله مکانیزه هیوندای به ارزش 12 میلیارد ریال تخصیصی از سوی سازمان شهرداری و دهیاری های کشور و با همکاری استانداری خراسان جنوبی انجام پذیرفت و شهرداری قاین  با پرداخت 210 میلیون ریال نسبت به تحویل این خودرو اقدام نمود .

وی در ادامه گفت به منظور تقویت ناوگان و ماشین آلات شهرداری با همکاری استانداری و سازمان شهرداری یک دستگاه بیل مکانیکی به ماشین آلات شهرداری افزوده شد و همچنین 3 دستگاه نیسان نیز از محل اعتبارات داخلی شهرداری قاین نیز خریداری که پس از تحویل نمایندگی سایپا به مجموعه شهرداری افزوده می شود .

وی از زجمات ریاست سازمان شهرداری و دهیاری های کشور و کارشناسان سازمان شهرداری ها  ، استاندار محترم خراسان جنوبی ، معاون محترم امور عمرانی استانداری ،مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراها و کارشناسان دفتر و ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر قاین جهت حمایت و همکاری در تحویل خودرو ها تشکر و قدردانی نمود .