همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، دیدار با آزادگان

 

 



 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، پس از سالیان متمادی عملیات زیر سازی و اجرای آسفالت معابر منتهی به کوچه امام خمینی (ره) 2 و اطراف پارکینگ عمومی شهرداری پس از بازگشائی و تعریض مسیر توسط گروه عمران  انجام شد. 

 



بازدید دکتر غلام پور شهردار قاین از کتابخانه امام رضا علیه السلام

بازدید دکتر غلام پور شهردار قاین از کتابخانه امام رضا علیه السلام و دیدار با مدیریت کتابخانه آقای صحرایی و بازدید از قفسه باز برادران و خواهران و قسمت سمعی بصری کتابخانه



FGF

 



بازدید میدانی شهردار از مناطق مختلف شهر در راستای بررسی مشکلات و مسائل شهری از طریق فضای مجازی و پیامک ارسالی  و ارسال پاسخ

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، به منظور بررسی مشکلات و مسائل شهری مطرح شده در ملاقات های مردمی ، پیامک های ارسالی ، تلفن به 137 و درخواست های مردمی که از طریق فضای مجازی در کانال اخبار قاینات منتشر می گردد موارد درخواستی شهروندان توسط حوزه روابط عمومی شهرداری بررسی شد و بر همین اساس و به منظور رفع مشکلات شهروندان  دکتر غلام پور شهردار قاین به اتفاق آقایان مطهری مسئول امور عمرانی و حمیدی مسئول روابط عمومی شهرداری از مناطق مختلف شهری بازدید میدانی نمودند. شهردار قاین در این بازدید دستوراتی را جهت رفع مشکل و حل مسائل شهروندان را صادر نمود .

مناطق مورد بازدید میدانی :

1- خیابان معرفت 2 ؛ وجود نخاله و زباله – از محل بازدید به عمل آمد متاسفانه نخاله های ساختمانی توسط ساکنین مجاور ریخته شده که انتظار می رود شهروندان محترم در این خصوص همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشند .  لذا به منظور بهسازی محل جمع آوری نخاله ساختمانی و زیاله در دستور کار گروه خدمات شهری قرار دارد .  

2- بهسازی معابر وجیه الهی (فاز 4 ) در دستور کار گروه عمران قرار گرفت

3-  خاکریزی انتهای بلوار سیمان شهر به سمت کمربندی - به اطلاع شهروندان گرامی می رساند راه دسترسی غیر مجاز و موقتی بوده و بهسازی و اتصال آن در حیطه وظایف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد .

4- تجمع آب در پویندگان 3- اجرای کانیو جهت هدایت آبهای سطحی در دستور کار گروه عمران قرار گرفت

5- عدم دسترسی معابر استاد ادیب به خیابان اصلی – معابر مزبور بر اساس طرح تفصیلی مصوب اجرا شده و هزینه تغییر در معابر طرح می بایست در کمیسیون ماده 5 استان مطرح و تصویب شود .

6- تجمع آب در کوچه امام رضا (ع)2- با توجه به قرار گرفتن یک عدد تیر برق در مسیر کوچه ، لزوما می بایست تیر برق واقع در مسیر توسط اداره محترم برق جابجا شود سپس شهرداری نسبت به جدول گذاری و زیر سازی و آسفالت آن اقدام خواهد شد.

7- بازگشائی بلوار پاسداران - جلساتی برای توافق با مالکین در مسیر بلوار بصورت مستمر در حال برگزاری است که انشالله به محض تکمیل توافق با مالکین ، نسبت به بازگشائی مسیر اقدام خواهد شد .

8-  اجرای آسفالت خیابان شهید چدانی به اصناف - در برنامه آسفالت قرار دارد و به محض مساعد شدن وضعیت جوی بر اساس اولویت ها  نسبت به زیر سازی و آسفالت این معبر اقدام خواهد شد .

9-  وجود زباله و نخاله در محوطه روبروی دانشکده پرستاری واقع در خیابان مطهری شمالی  _ پیرو بازدید میدانی از این مکان  مشخص شد ملک شخصی بوده و  داخل محوطه محصور با درب ورودی وسائل ،وسائل شخصی موجود بود . به منظور رفاه حال شهروندان  مقررشد حوزه خدمات شهری نسبت به اخطار به مالک اقدام تا نسبت به جمع آوری و تنظیف محل اقدام نماید .

10-  میدان طلای سرخ ورودی شهر - محدوده مورد نظر خارج از محدوده خدماتی شهر قاین می باشد و شهرداری تعهدی  در خصوص اجرای عملیات عمرانی در محل ندارد. لذا با مالکین اراضی و املاک مجاور جلساتی برگزار  و از محل تامین هزینه از سوی مالکین  اقدامات عمرانی صورت خواهد پذیرفت.

11-  آسفالت ابومنصور یک - در برنامه کارگروه عمران قرار گرفت و بر اساس اولویت نسبت به اجرای زیر سازی و آسفالت اقدام خواهد شد .

12- آسفالت و جدول گذاری بهشتی 20 و مبارزان 12 - عملیات جدول گذاری و زیر سازی و آسفالت در برنامه کاری قرار گرفت .

13-  عملیات اجرای مسیر پیاده روی در مسیر بلوار سیمان شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد و عملیات زیر سازی انجام پذیرفت .

شهروندان گرامی میتوانند انتقادات ، شکایات و پیشنهادات خویش را از طریق تلفن 137 به حوزه روابط عمومی شهرداری یا به آدرس ایمیل  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اعلام نمایند .

 



نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026