حضور شهردار قاین در همایش شهرداران استان با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور

به گزارش ایرنا دکتر  جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در گردهمایی شهرداران استان خراسان جنوبی گفت: شهرداران با توجه به محدوديتهاي مالي موجود در اجرای پروژه هاي عمران شهری با تدبیر به دنبال راهکارهای جدید انجام امور و نوآوری و جذب سرمايه گذار باشند.كه شامگاه دوشنبه 12 آذر در استانداري خراسان جنوبي در بیرجند سخن مي گفت، اظهار كرد: شهرهای کوچک بیشتر تشنه پروژه سرمایه گذاری هستند، لذا شهرداران باید در جذب سرمایه گذار براي پروژه های مشترک بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری ها به عنوان نهادهای مستقل عمومی نباید به دولت وصل باشند افزود: باید شهرداران خراسان جنوبی که اغلب از طیف جوان و تحصیل کرده هستند به دنبال نوآوری و خلاقیت باشند.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاكيد براينكه اگر در شهرداري اعتماد سازی شود می توان با مبالغ کم حرکت فوق العاده عظیم انجام داد، گفت: حوزه شهرداری عرصه کار زیاد است که اگر پروژه تعریف شود با تحقق بودجه ها می توان این نهاد را متحول کرد.

وی با تاکید بر اينكه در عرصه اداره شهر با کار جهادی و شبانه روزی مي توان منشاء اقدامات موثربود، یادآور شد: انعطافی که شهرداری ها دارند در دستگاه های دولتی نیست لذا می توان با ایده های نو کارهای بزرگ انجام داد.

جمالی نژاد در ادامه گفت: تمام تلاش ما در در سازمان شهرداری ها و دهياري هاي كشور اينست كه مشكلات پيش روي شهرداري ها و دهياري ها بطور اصولي رفع شود و به انتظارات شهرداری ها و دهیاری ها و مباحث مورد نظر آنها توجه شود و برای درج این موضوعات و توجه لازم به توسعه مدیریت شهری و روستایی در قانون بودجه سال آینده، آماده همه گونه همفکری و هم اندیشی با تمامی دستگاه های مرتبط و نمایندگان محترم مجلس هستیم

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026