مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 31 هزار متر مربع از حیاط مدارس شهرقاین با همکاری شهرداری آسفالت شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ،مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آقای   واقعی  در دیدار با مهندس ایوب نژاد شهردار قاین اظهار کرد: ایمن سازی و خط کشی ورودی مدارس شهر قاین یکی دیگر از اقدمات ارزشمند این شهرداری در آستانه سال جدید تحصیلی به شمار می رود.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهرداری دیار طلای سرخ استان در ساماندهی سرویس مدارس، تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم و بجای  خانواده ها ایمن بودن محیط تحصیلی فرزندان آنان است که آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای کاهش این دغدغه ی اولیا، با همکاری سایر دستگاه ها نظیر شهرداری ها، پلیس راهور و پرسنل جان بر کف انتظامی استان گام های موثری برداشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که ایمنی و سلامت جسم و روان دانش آموزان مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در خراسان جنوبی است، ابراز داشت: هدف از اجرای طرح ایمن سازی مدارس بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور دانش آموزان ، تأمین ایمنی گروه های آسیب پذیر و پیشگیری از وقوع تصادفات است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی،از اجرای طرح ایمن سازی در دو بخش فیزیکی و آموزشی خبر داد و افزود: در بخش فیزیکی با نصب تابلوهای محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعت‌گاه و نصب چراغ چشمک‌زن به‌منظور آرام سازی ترافیک و ایجاد امنیت لازم برای تردد دانش‌آموزان در محدوده مدارس  توسط شهرداری فراهم می‌شود.

واقعی خاطر نشان کرد: سرویس مدرسه همانند یک کلاس است و راننده  و مراقب معلمان آن هستند؛ پس باید به دانش آموزان آموزش دهند که به حرف راننده توجه کرده، روی صندلی مناسب خود نشسته، و کمربند ایمنی خود را ببندند و از جای خود بلند نشوندزیرا با یک ترمز گرفتن ساده به دلیل سبک بودن وزن آنها امکان پرتاب شده به جلو وجو دارد که احتمال آسیب دیدگی برای آن‌ها بوجود می آید.

در این دیدار مهندس ایوب نژاد شهردار قاین نیز در سخنان خویش از اقدامات ترافیکی شهرداری در آستانه سال تحصیلی ،از جمله خط کشی معابر شهری ، پیاده روها ، اجرای آسفالت مدارس ، اجرای خط کشی پیاده روها مدارس را برشمرد و همچینی با تامین قیر نسبت به تعهدات خویش در قبال مدارس اقدام  می نماید .

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026