آئین تجلیل از خبرنگاران ، مدیران نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، آئین تجلیل از خبرنگاران با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و خبرنگاران و فعالین رسانه ای برگزار شد .

آقای فلاحتی رئیس شورای اسلامی شهر قاین ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم و  گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از زحمات و تلاش خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی عمومی قدردانی نمود . وی خواستار تعامل بیشتر بین مردم و مسئولین جهت رفع مشکلات شهرستان شد . وی خبرنگاران را چشم بینای شورای اسلامی شهر دانست و از ایشان خواست تا نواقص و کاستی را به اطلاع شورای اسلامی شهر برسانند . وی در ادامه از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا  پیگیر موضوعات بزرگ شهر قاین از قبیل راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی ، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان ، رفع مشکل تامین اجتماعی و ... باشند.

دکتر غلام پور شهردار قاین در آئین تجلیل از خبرنگاران ، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین  (ع) و گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ،  روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و از زحمات ایشان قدردانی نمود . وی در ادامه با توجه به نزدیکی به ایام هفته دولت در شهریور ، گزارشی از پیشرفت پروژه های عمرانی از جمله احداث میادین واقع در بلوار امام رضا (ع) در تقاطع بلوار شهرداری و خیابان کوثر ، زیر سازی و آسفالت معابر شهری ، بازگشائی و احداث بلوار پاسداران ، راه اندازی سامانه بلیط الکترونیک ویژه ناوگان حمل و نقل درون شهری ، کلنگ زنی میدان روبروی خیابان دانشگاه با بلوار امام رضا (ع) ، کلنگ زنی میدان در تقاطع بلوار بسیج و بلوار امامزاده (فرخ آباد ) ، عملیات حصار کشی و بهسازی سرای محله در خیابان امین زاده  ، بهسازی میدان طلای سرخ ، پیاده رو سازی بلوار بسیج ،اجرای کانیو و جدول گذاری معابر شهری در مناطق مختلف شهری ،بهسازی بوستان ها و پارک ها و نصب تجهیزات پارکی و ....  اشاره نمود . 

در ادامه خبرنگاران موضوعات و مشکلاتی را در حوزه های مختلف شهری از جمله  خدمات شهری ، عمرانی و ...  مطرح نمودند و همچنین پیشنهاداتی جهت توسعه و آبادانی شهر قاین  ارائه نمودند .

 لازم به ذکر است در آیئن تجلیل از خبرنگاران از 11 نفر از خبرنگاران نشریات ، صدا و سیما و فعالین  فضای مجازی با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه قدردانی شد . در این آئین تجلیل از خبرنگاران محترم روزنامه خراسان ، قدس ، کیهان ، نشریانت محلی نگین قهستان ، طنین ،بازار قاینات ، صدا و سیما استان و شبکه خبر ، رسانه مجازی اخبار قاینات ، نسیم قاینات و ایرنا با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قاین قدردانی شد .

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026