هفته بسیج ، مبارک و فرخنده باد

 

بسیج واژه ای آشناست. بسیج و حزب الله، از واژگان مقدسی است که هم در مرحله آغازین قیام و هم پس از استقرار نظام مورد تاکید امام بوده است. ایشان فرمود: بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است. به حق بسیج و بسیجیانند که کشور را از بحرانها نجات میدهند. و باید بسیجی ماند.

سیمای بسیج و فرهنگ بسیجی

بسیجی بانگ بلند بیداری است و باب رهایی، بلای جان استکبار است و برج استوار دیدبانی. بسیجی، بلبل خوشخوان گلزار جبهه هاست و باران معنویت در کویر رفاه گرایی. بسیجی بهار آفرین چهار فصل آزادی است و برق خشم الهی برتارک تاریک فکران مزدور و مدعی روشنفکری. بسیجی برکه غیرت دینی است و برف سپید بامدادی برهر بام و بر زن و شهر و دیار اسلامی. بازوانش بوسه گاه روح خداست و بلندای قامتش بازوی امن بندگان الهی. بهارش جاودان، برق سلاحش درخشان و بانگ تکبیرش بلندتر باد. بسیج، سرو بلند باغ پیروزی است و ستاره سهیل سحرهای ستم سوزی. بسیج ستاره سماواتیان در زمین است. و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، سنگرنشین سفره هفت سین ب اصفای آزادی است. مرد سنگر و سجاده و سپیده و سبزه و سرخ رویی و ستم سوزی. سلاحش با مهابت. سرودش پرطنین و ساحل دیدار مولایش مهدی موعود (عج) نزدیک تر باد.

بسیج در نگاه امام و رهبری

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را که همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند. من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدامی خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام...

مردان سبز قبیله

بسیج، یعنی توفان عشق در جان عاشق و بی باکی دل زدن به دریا.

بسیج، یعنی به تن کردن پیراهنی از شعله در اوج حادثه.

ای مردان سبز قبیله که با بستن پیشانی بندها، قانون شب را شکستید! امروز، روی پاهایی ایستاده ایم که مال شماست. کوه، از هیمنه همتتان حیرت زده است.

شما پیروان راستین فاتح خیبرید و چه زیبا بیرق خونین دل را بر دوش گرفتید و مرزبانان این خاک پهناور شدید!

راهیان نور

شما، راهیان همیشه نورید، به سمت اینه و افتاب و صبح. امروز خورشید، به تحیر سر براورده و دشت را می نگرد تا در ایینه های حماسه سازتان، خود را بنگرد. شما در نبض تب الود لحظه ها، در صفوف اول رفتن، داوطلب خونین ترین پایانید.

پنجه های یاریگر شما، دست بالای دستی است که ارامش ماندن و استقامت را در میان لحظه های وطن تقسیم می کند؛ همچون اب روان در میان کویر.

بر سجاده وطن

ای مردان خیبری اسمان به دوش! بسیجی، دایم الصلاه است؛ حتی با پوتین بر سجاده وطن ایستاده است تا در قیام نماز خویش، بر قله های سرافرازی بایستد و به سجده شهادت نایل شود.

برخاسته اید تا امروز روز دیگری باشد و تقدیر فردا، قصه زیباتری.

شما شعر شرجی کلماتید، در ساحل رشادت و مردانگی؛ شعله شکارانی هم صدا با حلق اسماعیل. ای ایستاده های مقدس! تنها شمایید که در فصل عشق، بر مدار خطر می گردید؛ جهان میدان یکه تازی و جانبازی شماست.

ای پیرهای قله ایمان! روشنی صبح فردا، بر طنین قدم هایتان مبارک!

                                                            آغاز هفته بسیج بر دلاورمردان بسیجی مبارک و فرخنده باد .

                                                               پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری شهرداری قاین

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30005947

تلفن شهرداری مرکز:  3-05632566201 

فکس :  05632566204 -05632566065

تلفن روابط عمومی   : 0563256221     

فکس روابط عمومی :  05632566221

پست الکترونیک : ghayencity@gmail.com

آدرس : قاین -بلوار سیمان شهر - نبش بلوار آزادگان - شهرداری قاین

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید هفته0
بازدید ماه0
کل بازدید2037026